Fullbokat var de ja

Ligger här hemma och degar. Min man är iväg och tittar på en bil åt mig. Måste ha en bil snarast så jag kan ta mig till jobbet. Nu får ju Mandas hålla på att köra mig fram och tillbaka, haha.. stackarn.

På Torsdag blir de frissan.. hon ska fortsätta färga de ljust. Hoppas att jag få den blonda färgen jag vill ha nu så jag slipper hålla på att färga de mer. Vill bli klar med färgen så jag kan sätta i löshår. Fundera dock på att låta håret solblekas under sommaren och sen sätta i löshåret, för löshåret kommer ju annars slita en del när man solar och badar.. men aah, jag är otolig ju.. fast får väl vara otolig ett tag till. Vill ju inte se ut som en jävla häxa i huvudet.

Sen på Lördag blir de lite Valborgsfirande. Jag jobbar ju på Måndag till sent på kvällen så tänkte ta och fira de till helgen istället =)
sen helgen därpå dra vi till Götet och bor på finfina hotellet och sen helgen efter de blir de att packa och sen dra vi till USA!!!!! I'm so excited :)

Var hemma en stund igår och firade lillbrossan som fyllde 11 år.
Vi har fått massa kattungar igen och jag vill som vanligt ha allihopa. Usch, så söta.
Få värsta dampet när de är så små och gulliga!


Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Jag får nervsammanbrott när jag ser dessa snaffsiga

kattungar, har lust att pussa ihjäl dem.

Nu reser vi hej o hå

Puss kram

2012-04-25 @ 17:29:03
Postat av: jennie

haha jag ockås!

Ha de så roligt nu då =)

kram

2012-04-25 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0