Den nya bikinin !

Har äntligen införskaffat mig en bikini.
Beställde först en jätte fin bikini från Ellos. Satt hemma och väntade på den hur länge som helst men de kom ingen. När vi ringde för att kolla vart den tagit vägen sa dom att de missat att skicka den och att bikinin nu är slut!!!!! alltså ingen vill nog veta hur mycket jag kokade av ilska här hemma. Vilka jävla nötter. De bad typ inte ens om ursäkt. Usch få snespel på sånt.
Hittade nu ialf en fin neon-rosa bikini på new yorker! Mkt finare än den jag tänkt beställa från Ellos ;)

Som sagt den är neon-rosa men de syns inte på bilden! Vill bara ha sommar och sol nu så man kan börja använda den :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, nu röstade jag på snusfrågan och kom in på nylly och sånt. Och då kom jag på att jag glömt berätta att jag köpt jättesnygga skor där!!!!

2012-04-20 @ 17:02:28
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: eva gunnarsson

Ja den var härlig med stark färg.

Puss kram

Vi reser på torsdag

2012-04-23 @ 19:50:16
Postat av: jenny

Jävlar vad snygg!

2014-02-24 @ 22:42:33
URL: http://missnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0