Tränings dags

Måndag... igen. Sjukt vad veckorna går snabbt alltså. Om 3 månader är de December, fyfan, haha.

Well, i fredags kom Tina hit till Jkpg. Vi gick en bra stund på stan och shoppade sen på kvällen käkade vi gott och kikade på film. På lördagen for jag till Värnamo och jobbade mina 26 timmar. Inte de roligaste.

Nu ska jag faktiskt vara nyttig, HÖR OCH HÄPNA, jag ska ut och springa!!!! de är inget skämt. Men jag vill inte bli en soffpotatis och jag vill förbättra min kondition så jag kan springa ifrån mördare och våldtäcktsmän, haha. Har inte sprungit ordentligt sen jag gick i skolan typ. Kommer vara helt död, men man måste vi börja någonstans.



I ett av de där husen bakom Tina bor vi i =)



Kommentarer
Postat av: Tina

haha, sista 2 bilderna, klockrena! liksom wtf?! =)

2011-09-12 @ 19:41:45
Postat av: jessica

du är så snygg :)

2011-09-12 @ 22:42:52
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0