Snart fredag

Tänkte bara säga att jag nu är svarthårig igen. Va fis röd i huvudet, as fult. Nu känner jag mig som mig själv igen. Svart är min färg.

Igår kom mupp till Jkpg så vi shoppade loss. Eller shoppade loss va kanske fel ord, vi hittade inte så mycket. Men de va kul att träffa henne igen. Inne på A6 kommer de cirkusfolk och strö rosenblad över golvet och de hoppar fram till en tjej som står där, hon fatta ingenting och efter rosenbladen sen kommer hennes kille och friar till henne. JAG DOG. Jag vill me gifta mig, haha. De kommer nog visas på tv sen också för de va ett kamera team där. Men herregud så gulligt de va ialf. Fattade inte först varför de hoppade runt massa cirkusfolk där så jag kollade in i kameran och säger " Fan va töntigt" haha, Ops.

men som ni märker, ha inte mkt att berätta. Jag jobbar och jobbar.. dagarna är lite segare nu när jag inte jobbar med Annie men de funkar fint endå. Finns ju massa annat trevligt folk på detta skiftet också =)

Nu ska jag kolla klart på idol. Jätte svårt detta året, tycker nästan alla är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0