Mammas dag!

Idag har jag varit på arbetsintervju, skjut mig x 2. Jag hatar sånt. 45 min höll arbetsintervjun på, herregud. Men de gick bra :) 
Nu få jag bara vänta och se.

Ikväll ska jag mysa med min man. Blir tacos, massa onyttingt och filmtittande. Imorgon far jag hem till Värnamo för att fira mamma ( fast hon fyller år idag, grattis världens bästa mami) sen blir jag där till söndag för då blir de jobb på myntgatan. Vi ska iväg på lägerdag med de på boendet. Vilket betyder att vi kommer vara ute HELA dagen ( ni som känner mig vet att jag inte är en ute människa, fryser för minsta lilla), ser inte fram emot detta alls. Fast är de sol är de ju en annan femma men de tvivlar jag på.

Jag vet att detta klippet är från stenåldern, men jag garvar sönder varje gång jag ser detta. tröttnar aldrig. 
Inte nog med att de är hysteriskt kul så är han ju bara för SÖT. Bästa klippet någonsin!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0