Förstört mitt favvo program

Jag får flippen. Idol har typ varit mitt favorit program i jätte många år. Men sen den där Alexander Bard har satt sin äckliga röv i jury rummet så palla man ju typ inte titta längre. Han förstör hela grejjen med idol nu tycker jag. Hans hörsel sitter nog i röven med tanke på så många bra han sagt nej till. Sen säger han samma sak till allihopa " det är tufft, de är med många bra och jag är inte säker på att du kommer klara de, de är hård konkurrent".. blabla..ORKA INTE HÖRA DE MER!!!
De värsta är nog när han kommentera folks utseende, ÖH, han om någon ska inte uttala sig om hur man ska se ut. Nä, jag blir lack. Hoppas han får sparken eller en redig utskällning snart. Palla inte de monstret.
Nog talat om de. Kul ialf att de skickar vidare värnamobo, sånt gillar vi =)

Nu ska jag laga fläskpannkaka och vänta på att plutten kommer hem från jobbet.



Kommentarer
Postat av: linnea

haaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaahaaahjah

2011-09-13 @ 23:43:47
Postat av: Amanda

haha,tycker precis som du. Gillar inte heller honom, otroligt störnade människa !!!

2011-09-14 @ 13:45:35
Postat av: moa

vem från värnamo kom vidare? :D

2011-09-14 @ 13:46:15
Postat av: Jennie

Jacob Ogstedt gick vidare :) och en kille som går natur på figy.. kom inte ihåg va han hette :P

2011-09-14 @ 13:52:01
Postat av: Anni

Älskar din röda hårfärg :)

2011-09-14 @ 14:43:55
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jag håller med!!! Jag älskade idol innan, men klarar inte av den äckliga gubben!! Vad fina byxorna va :)

2011-09-14 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0