Jennie humor

Jag är helt slut nu efter 4 arbetsdagar och de värsta är att de är en dag kvar imorgon. Bit ihop, bit ihop.

Fast måste säga att vi har rätt kul på jobbet ibland, som i tisdags tex, Alla står och jobbar för fullt ( förutom Jimmi som glassar som alltid) sen säger Jimmi " alltså har någon en avbitartång?" vi alla som är helt inne i vårat arbete svarar snabbt " nej" sen frågar Jimmi igen " är det verkligen ingen som har en avbitartång?" vi alla säger ännu en gång " nej", sen vänder jag mig om och frågar honom vad det är han ska ha det till. Då lyfter han upp sin hand och visar sina fingrar som han så fint har råkat knyta fast och inte får loss. Fingrarna va blå!
Hahaha, jag dog! Detta händer bara Jimmi, haha.
Haha, låter ju som vanligt inte lika kul när man skriver det, men det var iallafall de ;)

En bild på hur lättroad man är på jobbet!
haha, Anna är ju söt i bakgrunden också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0