soffhäng

Blä, min vecka har inte varit jätte händelserik. Har varit sjuk hela veckan ( därav min skabbhet), förskyld och tappat matlusten. Men nu börja jag äntligen må bättre igen och tur det, för nu är det ju helg :)
Imorgon blir de After work med pillan och co, på lördag blir de shopping. Vill byta ut allting i min garderob, man bli rätt less när man ser kläder hänga där inne som man hade på gymnasiet. Vill få bort all skit nu och in med nytt.
Sen på Lördag kommer Becca och Roy också :), så ja, nu jävlar ska jag inte vara sjuk mer!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har oxå varit sjuk. Jävla skit. Har du jobbat ändå eller?

Spara dina pengar!! Det bir dyrt att byta ut en hel garderob. Det finns lite kläder att hämta här (från när du gick på gymnasiet) och så är det ju julafton snart! /Mamma

2011-11-06 @ 12:12:12
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: jennie

haha, vill inte hämta några fula kläder från när jag gick på gymnasiet, dom kan vara där dom är!

2011-11-07 @ 15:46:46
Postat av: jennie

haha, vill inte hämta några fula kläder från när jag gick på gymnasiet, dom kan vara där dom är!

2011-11-07 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0