Ännu en helg med wolfpack

Fan va helgerna går snabbt alltså.
I fredags efter jobbet lekte jag med Mupp. Ni kankse kan gissa vad vi gjorde? vi var ute och käkade, haha. Blev Olympia denna gången.. Älskar att Mupp gillar mat lika mycket som mig.
Senare på kvällen dök Mandas och Bobba upp. Vi drog ut till Mupps stuga/hus som ligger vid Ivars. Mandas hade med sig sina tatueringsgrejjer och jag va sjukt sugen på att tatuera mig när både Mandas och Bobba gjorde de. Efter mycket velande ritade ialf mupp ett litet hjärta till mig som Mandas tatuerade in bakom mitt öra.
Nöjd! Fint att Mupp ritat den tycker jag. Kommer alltid påminna om henne nu när jag ser den. De gjorde typ knappt ont alls. Var som om någon drog hårt med en blyertspenna bakom örat typ bara.
Kankse vågar jag nu göra min text i nacken som jag så länge tänkt på.

well, På Lördagen drog vi alla 4 till Boda Borg och var där typ hela dagen. Fan va kul de är där alltså. Vi lyckades samla ihop 5 stämplar. Lite pinsamt att vi träffade 2 snorungar som sa att de hade 9 stycken, de fick tillochmed förklara för oss hur man skulle göra på vissa banor, haha. Idag har jag träningsvärk från helvetet.
Sen på kvällen hängde vi ute vid Mupps stuga igen och lagade god mat och lite sånt mys. Sen på kvällen fick jag feber! allstå inte normalt. Jag är sjukt jämt. Måste ta och kolla upp detta nu. Fundera dock på att vänta tills jag blir sjuk nästa gång istället innan jag ringer sjukan. För nu är jag typ frisk igen, konstigt alltså.

Mandas tatuering, haha.

Bobba fyllde i sin tatuering


Hjärta

WOLFPACK!

plutthuvud och bighuvud!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken söt tatuering =)

2011-03-14 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0