Grisen is back

Gud va glad jag är!
Johan är äntligen hemma. Mamma har sagt till mig att jag måste vara hemma i Hånger den 31 Mars kl 7 för jag skulle få en överraskning då. Så idag åkte jag hem.  
Vid typ kl 8 kommer en bil och ut springer JOHAN!. Johan har nämnligen sagt till mig att han kommer hem den 5 April. Johan de lilla aset har alltså ringt ända från Kambodja till mamma för att planera denna " överraskning" till mig. Smart som jag är var jag nästan säker på att de va han som skulle komma. Men endå, vart så sjuuuukt glad av att se hans fula tryne igen.
Fick kolla igenom alla hans kläder han köpt ( en hel jävla resväska med typ bara t-shirtar) sen åkte vi givetvis till donkan och sen har vi ju haft en del snack att ta igen.
Herregud va skönt att han är hemma.
Imorgon vankas de fääst och då ska jag whip my hair...



Detta fina hade Johan köpt till mig. Hur snällt? Blev så glad!
Lady Gaga linne, Beatles linne, jätte fint halsband + öronhänge och en virkad väst ( har ju letat efter de typ överallt)
Han vet då minsann vad jag gillar.



Kommentarer
Postat av: JOHAN

gladast är nog trots allt jag och imorgon ska vi whip our hairs!

2011-04-01 @ 00:29:08
Postat av: emmy

Aww så gulligt!! =) Sjukt snyggt linne han hade på sig! Och fina grejer du fick!

2011-04-01 @ 08:51:34
URL: http://poesiemmy.blogg.se/
Postat av: michaela

waaaaaaah! vart kommer beatels linnet ifrån?!?!?

2011-04-04 @ 14:58:20
URL: http://michaelaz.blogg.se/
Postat av: jennie

michaela: Han har köpt dom i Thailand nu när han va där :)

2011-04-04 @ 18:55:30
Postat av: Anonym

plaggen ser fina ut!

2011-04-05 @ 10:21:55
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0