Värmeslag

Fyfan vilken varm dag. Har typ bränt ihjäl mig. Men jag ska inte klaga.. hellre röd som en kräfta än att vara vit som en fiskmås.
Har även jobbat från 14.30- 21.00 och sen va jag och sa hejdå till Annöö, hon åker till Nya zeeland och är borta i ett halv år. Usch, hatar att säga hejdå, var inte långt ifrån att tårarna kom. Alltså jag kommer fan sakna ihjäl mig efter henne.
Nya zeeland är dessutom mitt drömland så ni kan ju gissa vem som är avundsjuk ? vinner jag massa fina pengar så far jag ner till Annöö på dirketen!! (åh, va underbart de hade vatt).
 
                                                 Ta hand om dig bästaste poo!
   

Kommentarer
Postat av: Annie

kärlek till dig min jennöö

2011-07-07 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0