Trevlig Lördag på er!

Idag åkte jag, Christian och Mupp till Ullared. Hittade faktisk rätt mkt fint där denna gången.
Men nu är jag helt slut. Stirrat runt som fan hela dagen och nu ha vi äntligen inrett Mandas sovrum ( eller ja, jag ha gjort de) haha, blev väldigt tjejigt men det får han leva med!

Btw, Igår kollade jag och Mandas på "The Human Centipede" Kenza tipsade om den för någon dag sen. var tvungen att kolla på den och FYFAN va den va bra. Sjukt obehaglig och jag kan inte sluta tänk på hur de gick för den stackars flickan i slutet. Vill att uppföljaren ska komma ut nu! Lätt en av de bästa filmerna jag sett. Ni måste kolla på den om ni inte redan har gjort de !

Nu har jag och Mandas hoppat i våra nya " one piece" ( sjukt mysiga) och ska mysa framför en film!

     

(För er som inte riktigt hänger med så är Christian och Mandas samma person, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0