kvällsinlägg

Helgen ha jag spenderat i Växjö med Christian. Vi har äntligen fixat mina tv kanaler. SÅ gött, har ju inte haft några tv kanaler sen jag flyttade in i Dec. Va så gött att få kolla på tv igen och slippa glo på allt genom datorn, och jag hade alla kanaler man kan tänka sig typ. Mest glad blev jag över att jag hade kanal E! himla gött alltså.
Har mest tagit de lungt i helgen. Käkat ute och gått på stan typ. Kom på i Lördags när jag va så sjukt ratslös att de faktiskt inte finns direkt någonting kul att göra i Växjö. Ringde tex mamma och frågade om hon visste något kul man kunde hitta på i Växjö , hon tänker en stund sen säger hon " ne.. jag kommer faktiskt inte på nåt, åk till slottet vetja och kolla lite där" haha ni hör ju?. Finns ju inga dirket roliga nöjen och Växjö ligger dessutom inte nära till någongting. Allt ligger så långt bort känns de som. Men men, visst, Växjö är en mysig stad så ska väl inte klaga allt för mycket. Men att bara gå på bio, käka ute, gå på stan och typ bowla börjar bli lite tröttsamt.

Idag drog vi ialf till Hånger och grillade med min familj ( nu är de värsta momentet över, haha).
Jobb imorgon så nu väntar sängen.

Godnatt!

Film från Siesta!

Kommentarer
Postat av: SWAXU

hejhej!!

gå in på min blogg, du lär inte ångra dig!

jag uppdaterar 7-8 ggr OM DAGEN, allt för att underhålla er läsare!

http://swaxu.blogg.se

ha de bra!



2011-06-20 @ 00:03:18
URL: http://swaxu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0