Härlig Onsdag

Igår va jag på introduktion ( inom omsorgsförvaltningen- grupbboende+ personliga assistenter) på Figy! kändes lagom konstigt att sitta vid skolbänkarna igen. Sjukt tråkigt de där med introduktion. Bara sitta och lyssna och lyssna och anteckna. Nej tack, jag är då inte redo för att börja plugga än. Glad ialf att jag hade Simon med mig hela dagen, blev ju lite roligare då och att öva lyft och vändningar var faktiskt ganska kul denna gången. haha. vi sög. Tur jag inte ha lyft i mitt arbete.

Ikväll blir de födelsedagsfirande at Johans place och senare på kvällen blir de Jkpg och hem till Mandas.
Snaaaart Midsommar också, har jobbat typ 3 år i rad nu varje midsommar så känns riktigt gött att man är ledig nu. Vi ska vara ute i en stuga utanför Jkpg med Mandas kompisar och fira. Blir nog riktigt kul =), måtte de inte regna bara!

       

Kommentarer
Postat av: cassandra

fint hår , vilken hårfärg är det:)?

2011-07-14 @ 00:09:20
URL: http://cassandrajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0