WHATERFALL

        

Godmorgon på er! sitter här och tittar igenom Smögen bilderna. oj, vad jag längtar tillbaka!
Sitter även och lyssnar på denna låt som jag och Johan dansade loss till i Smögen. De roliga är att när vi hela tiden sjöng med i låten så sjöng vi " whaterfall", när jag kom hem så hör jag att de inte alls är whaterfall de sjöng i låten utan " what the fuck". hahah. Ibland är nog jag och Johan lite bättre än alla andra, haha.

BTW, även jag få väl tillägga att detta med Norge är fruktansvärt. Overkligt, går inte redigt fatta! lider med alla och är så tacksam över att de inte hände mina vänner någonting. Usch, detta är så hemskt. Vart är världen påvägen?

Kommentarer
Postat av: JOHAN

hahaha du och jag jennie

2011-07-26 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0