Trevlig Lördag på er!

Herregud de är Lördag och jag sitter hemma, hemma i Hånger! vet faktiskt inte när de va sist jag va hemma en helg.
Dör så uttråkad är jag. Men jag jobbar imorgon så jag får väl bara bita ihop och gilla läget.

Idag på jobbet va vi på Chappen. Var evigheter sedan jag va där. Kul ialf. Jag älskar ju indianer ( som ni vet) så jag fick med alla på boendet och följa med och kolla på en indian show, haha. Var tydligen bara jag som gillade det. Well, kan inte klaga på såna här arbetsdagar iallafall.

Nu ska jag sätta mig med mina bröder och kolla på någon kass film och gosa med kattungarna ( vi fick avliva den svarta kattungen idag, USCH, mår så dåligt över sånt därnt ).
Roligare Lördags kväll har jag nog aldrig haft!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0