27/7

Gud så härligt väder! sitter på Mandas tak och tar de lungt i kvälls solen + att han sitter och släpper rediga rökare så de blir nog ingång för mig snart.
Blir myskväll ikväll med film och massa gott. Jag jobbar hela helgen och nästa vecka så är hans semester slut så måste ju passa på att mysa till de nu :)

Just de, har sagt upp min lägenhet från Växjö. Känns faktiskt skit bra! gjorde inte mkt knåp där endå. Hoppas jag få flytta så snart som möjligt annars är de ju tyvärr tre månaders uppsägningstid. Någon som är sugen på att flytta till Växjö?

såhär gött har vi de nu!!


Shoppingruda i helgen!

Fick med mig detta hem! Usa shortsen fick jag av plutten, söt är han!


I Fredags va vi på Boda Borg och sen på kvällen blev de häng i Eksjö med dessa Nissar. Åkte ut till ett spökhus och
hade en skräckiskväll.



Kommentarer
Postat av: Amanda

vart är shortsen ifrån :)

2011-07-27 @ 22:54:31
Postat av: jennie

Amanda shortsen är från New Yorker :)

2011-07-28 @ 11:23:29
Postat av: Sanna

växjö kommer sakna dig jennie!! :)

2011-07-28 @ 18:55:41
Postat av: jennie

söt du är sanna! men kommer minsann och hälsar på och röjjer loss tillsammans med er på campus endååå ! mig blir ni inte av med ;)

2011-07-29 @ 02:42:14
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Sanna

det hoppas jag, våga inget annat! :*

2011-07-29 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0