kalasigt

Jag mår allt annat förutom bra just nu. Fick feber på fredagsnatten igen och har det fortfarande, suck.
Igår kom Fidde ( från partybåten) + hans polare Jesper, Mupp och Mandas hit och festade. Trevligt!
Min granne kom även in och hängde lite här också ( han flyttar idag.. och jag vill ha hans lägenget!!! ska prata med min hyresvärd). Sen drog vi alla ut ialf och givetvis slutade det som vanligt på Oleo, haha.
Dock stannade jag och Mupp inte kvar där inne så länge. Vi båda mådde dåligt så vi satte oss på donken och mötte upp Apell, Jens, Nicke och Linus. Så kul, inte sett dom på as länge.

Idag när killarna skulle hem så startade inte deras bil. Stackarna. Vi fick bogsera och krångla. Inte precis jätte kul när vi alla mådde som rövar. Typiskt bilar som aldrig vill funka. usch.

Höll på att skratta ihjäl mig igår förresten när Mandas ringde och beställde taxi
-  Hej, Vi vill ha taxi till Räppe
- japp, och vart ska ni åka någonstans?
- typ till någon uteplats ( uteställe ska de va, för er som inte fattar)

hahahaha. Fick en sån fin bild framför mig att taxin stannar och släpper av oss på någons trädgård eller balkong, haha.



( måste börja sola solarium eller nåt, helt sjukt va blek jag är alltså. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0