Pojken är saknad

Man blir inte lite avundsjuk utav att läsa killarnas resedagbok. Jag skulle göra allting just nu för att inte vara kvar i Sverige. Så trist och så tråkigt här. Finns ingenting att göra.

Önskar att Johan va hemma nu så man kunde ha någon att ha "tråkigt" med, haha. Vi är nämnligen bäst på att bara vara med varann och ha tråkigt ( inte alltid, men Johan fattar). Vi kan sitta och stirra in i en vägg utan att inte säga ett ord till varann men endå så har vi lixom kul.
Har inte ens gått 1 månad än och jag kommer hinna rutta bort innan han är hemma här igen.
Skulle verkligen behöva hans kloka ord just nu, hans sjuka dåliga humor, hans dampryck , våra "partylåtar" och våra svullo kvällar.

Håll ut Jennie, bara 2,5 månader kvar.

älskar denna bilden på oss. 
Jag lyckades få Johan att följa med mig och min familj till Falkenberg. och vi hade verkligen så tråkigt, haha. Fanns ingenting att göra där. Inga uteställen och de hade de tråkigaste affärerna man kan tänka sig och vädret va piss. Så vi låg i princip såhär hela helgen. Ser kul ut va?.
Aldrig sett oss såhär deppiga, haha..

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

JENNIE CNATTINGIUS!! jag ar som du vet till ytan en riktig harding, men nu fick du mig pa fall! fallde tillochmed en tar! Ar sjuk har i Kina vilket suger och inget kunde gjort mig pa battre humor an detta inlagg! Saknar dig REJALT med och din knappa-familj! Jennie snart ar jag hemma igen och da ska jag ha riktigt trakigt med dig! och du ska fa visa de senaste festlatarna for mig, vi ska ha svullokvall i vaxjo och ata planka, vi kan dampa lite och sjalvklart ska du fa hora mina visa ord! JENNIE CNATTINGIUS, du ar helt fantastisk!

2011-01-25 @ 16:14:01
Postat av: Jennie

JOHAN ALVARSSON!! vet du vad? jag sitter här hemma i Sveirge och är sjuk också, vi hade ju fan kunnat sitta och vara sjuka tillsammans nu coh äta popcorn! fatta du???!!. Nä, men din stackare. kan inte vara kul att vara sjuk där borta, se till och bli frisk nu lille barn. Men antar att Pyttrik tar hand om dig som sitt eget barn, haha.



Lev livet nu Johan och skit i att du är sjuk! du får ju inte missa massa skoj där nu ju :) och lev livet åt mig också för här står fan livet stilla.

Snart ses vi ALVAR! du är också faktiskt ganska helt fantastisk :D Hälsa alla andra, saknar er !

2011-01-25 @ 18:51:10
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0