Födelsedagsbarnet

Gooomorgon!

Förstår ingenting, flera nätter i rad nu har jag sovit fram till kl 1. Det är ju inte normal, brukar aldrig sova så länge. Måste nog börja ställa klockan även de dagarna då jag inte jobbar.
Får panik varje gång jag vaknar upp och ser att klockan står på 1. Man har ju missat hela dagen då. 
Ska iallafall åka hem till Värnamo idag och jobba några dagar nu, skönt!

ÅÅÅÅÅÅÅ......
Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min fina, knäppa, underbara och bästaste Emmöö 22 år!
Massa grattis till henne.
Förra året så fick vi hängpattar, undra va vi får detta året? hängröv?
 
Btw, denna kvällen minns jag så väl.. Jag och Emmöö festade loss och hade skit kul på Bongo tills Emmöö fick för sig att bugga med kille med hår ner till röven. Slutade med att han petade henne i ögat( säkert med hans vassa äckliga hårstrån) så hennes lins försvann ( typ bakom ögat) + att ögat svullnade upp som fan. När vi skulle ta bussen hem gick vi vilse, fick ringa taxi och när vi väl va framme vid lägenheten hade Emmöö tappat bort nycklen så slutade med att vi fick åka tillbaka till stan och sova hos någon random som typ Etjen kännde och allt detta med en halv blind Emmöö.
Alltid händer sånt oss när vi ska ut och ha kul, haha.
Skulle tex kunna berätta också när vi gick vilse och hamnade på E4:an, men nä det få bli en annan gång.
Nu ska jag rusa.
Puss


Kommentarer
Postat av: emmy

Haha, tack Jennööö!! =D

Hahah, ja vi har väääääldigt många knäppa minnen tillsammans =D

2011-01-12 @ 15:45:28
URL: http://poesiemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0