Insperation

        
          
        
Är det någon man får insperation utav så är det Hanna Beth. Ibland kan jag sitta i evigheter och kolla igenom hennes bilder och hennes blogg www.hannabeth.buzznet.com  
Hennes stil och hår är verkligen to die for. Blir grymt sugen just nu på att göra nåt kul med mitt hår. Synd att jag är så feg bara.

Btw påtal om lite insperation.. någon som vet vart man kan hitta duschdraperi i leopard eller zebramönster? ( letat typ överallt) och sen är jag ute efter ett par barstolar i något coolt mönster, vet att de finns med dödskallar på nästan överallt.. men just med de mönstret vill jag inte ha, men allt annat skulle kunna funka.
Skulle bli gladast om någon visste vart man kan hitta de  =)

Kommentarer
Postat av: Dolorez

Kolla på sidan D7. Där kan det faktiskt finnas massa grymma inredningsgrejer =)vet att man kunnat köpa barstolar där innan.

2011-01-28 @ 12:13:00
URL: http://dolorez.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kolla på Lagerhaus om du int redan har tittat där, där finns nog en del =)

2011-01-28 @ 14:04:09
Postat av: jennie

Tack tjejer :)

tyvärr fanns de inte på någon utav de ställerna men jag letar vidare haha :P

2011-01-29 @ 09:45:51
Postat av: Anonym

Jag köpte mitt leopard på shock ! var ganska längesen så finns kankse inte kvar. Men kolla där :P

2011-01-31 @ 10:48:15
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0