Jobbat klart

Hemma igen efter att ha jobbat ett 27 timmarspass. Är svin trött och har en hemsk huvudvärk.
Men är ialf nästan frisk nu, Haleluja! bara lite förskyld och matlusten har fortfarande inte kommit tillbaka. Måste har gått ner minst 20 kg , överdriver ja., men känns nästan så iallafall... känner mig helt svag och orkar knappt stå upp en längre stund för då viker sig typ benen. Hemskt är det.
Men i helgen tänker jag fan festa!! så hur sjuk jag än må vara så tänker jag fan göra det endå.
Jag tänker visa bakterierna vem det är som bestämmer !! that's it.


känns som alla på senaste tid lagt upp detta klippet så då kan likaväl jag göra de också.
Tycker han är helt underbar och hans röst är världens finaste typ. kan inte sluta lyssna.
Få såna rysningar när jag hör denna låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0