Tröttis

Har haft en riktigt kul helg.
I fredags var de maskerad, älskar maskerader.! Jag hade klätt ut mig till Indian, äntligen fick jag testa på att vara de. Älskar ju indianer, haha ( ja, jag är rätt knäpp). Sen blev det ialf utgång till Stallarna.
Igår var vi ett gäng som satt hemma hos Ida och festade och sen gick vi vidare till Thom en stund innan vi drog vidare till Sivans.

Här får ni lite bilder ni kan kolla på istället. Orkar inte skriva en massa blajja nämnligen.
Lite bilder från maskeraden:


Hos Ida i Lördags!


Helt stört. Jag blir fan aldrig bra på festbilder. Måste börja sola solarium alltså. Lyser ju nästan igenom mig.
Fler bilder kommer upp på fejjan sen.
Nu ska jag lägga mig ner och kolla lite på O.C.
Så skönt att man är ledig imorgon!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Snygg-Jennie! ;)

2011-02-21 @ 23:48:53
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0