14 Februari

Idag har jag flyttat precis hela dagen.
Herregud jag gillar verkligen inte att flytta. Irriterad till max är man konstant. Min soffa gick inte in genom dörren så den är bara att säga bye bye till.
Känns ialf så mycket bättre att jag bor större nu. Åkte även och köpte en säng till mig, tack mormor och morfar!!

Är ju även alla hjärtans dag idag som förövrigt jag tycker är lite smått överdrivet.
Men jag vill ge massa stora mega bamse alla hjärtans dag pussar till Mupp, Julius, mormor och morfar som hjälpte mig med flytten idag. Bäst är ni!.
Ni andra, puss på er också =)

Nu hoppas jag de blir någon god alla hjärtans dag middag för jag är huuuungrig.

Såhär ser min nya lägenhet ut. Dock är ju allt inte klart än.


(Duschen kom inte med)

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅH! jättenajs jennie :D:D Nu är inflyttningsfest ett måste, de vet du va? ;)

2011-02-14 @ 23:21:48
Postat av: jennie

jadå, ska ta tummen ur röven och fixa ihop en inflyttningsfest snart :D lovar! haha

2011-02-15 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0