Mys-helg i Eksjö

Sorry för dålig uppdatering men har varit i Eksjö hela helgen och hängt med Mupp.
I fredags drog jag, mupp, Mandas, Bobba och Danne och käkade kinamat. Sen blev de häng hemma hos Bobba nästan hela natten tills Mupp fick den kloka iden runt 04.00 att åka ut till spökhuset som ligger en bra bit in i skogen i Eksjö. Jag grät nästan av rädsla när de berättade allt läskigt som hänt där. Men vi drog dit.... jag va piss rädd. När vi hade åkt in en bra bit in i skogen så kör vi FAST med hela bilen,  utanför ett annat spökhus. Jag dog av rädsla eller rättare sagt alla dog.
Ingen kunde komma och dra upp oss heller så vi fick gå ut och börja skotta undan all snö helt själva. Efter mycket gnällande kom vi ialf därifrån.
La oss inte förens 06.00 typ och jag vaknar upp kl 9 på morgonen och mådde så illa. Så hela dagen gick jag och väntade på att jag skulle spy, va säker på att jag hade fått magsjukan. Men måste ha varit kinamaten eller nåt.
Mot kvällen igen mådde jag lite bättre så då drog vi till Affe där jag, mupp och Mandas käkade taco och kollade på  Paranomal Activity 2 och kick Ass. Alltså herregud, Paranomal Activity, hade så höga förväntningar på den filmen men den va knappt läskig. Gud va besviken jag va. Var typ de sista 10 minuterna som va läskiga. 1an va så mycket läskigare än 2an.

Well, här kommer en bildbomb från helgen:
Turistbild från resturangen..

( haha Greken är munter)


Kommentarer
Postat av: Nyfiken brud

hejsan, jag sökte på "spökhuset utanför eksjö" och så kom jag in på din blogg. Menar du det som ligger i Alversjö? jag var där igår, men fattar inte vad som har hänt? vet du något om de huset där ute, eller om det gamla slakteriet?
tack i förväg för svar! :)

2013-04-23 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0