Jag har äntligen bestämt mig

Nu är jag nästan helt säker.
Jag ska färga håret rött, igen. Fast denna gången ska jag nog inte vara sådär jätte röd utan mer mahognyröd.
Är jätte sugen på att göra de nu.
De värsta är dock att jag måste blondera de några ggr för att få den riktiga färgen ( sliter ju som fan). Jag kunde ju avfärga håret men enligt frissan skulle de kosta över 1000 lappen.. så nej. Gör de själv denna gången också. Blir nog bäst så.
Fast väntar nog med att färga de till någon gång i Mars så min svarta hårfärg hinner gå ut så mycket som möjligt.

Något sånt här hade jag tänkt mig :



De första bilderna är lite mer orange/brunt. Vilket är grymt snyggt.
Hon på sista bilden har ju mahogny och jag tror den hårfärgen passar mig bättre. Men vi få se. Eftersom jag gör de själv kan de ju bli hel galet.
Vill ialf inget mer än gärna bli av med min grådassiga hårfärg NU!!

Kommentarer
Postat av: LINE//

do it, kommer bli grymt :)

2011-02-09 @ 15:43:05
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: Anneli Mendez

Kika in på min blogg, du kommer inte ångra dig. Jag lägger in inlägg varje timma!! EN SÅN HÄR BLOGG VILL DU VÄLL INTE MISSA VA? EN BLOGG MED MASSOR AV HUMOR, BILDER, INLÄGG M.M !!! KIKA IN VET JA

DUDE, jag är 99,9% säker på att just DU inte vill missa min blogg, am I right?!



2011-02-09 @ 18:22:59
URL: http://annelimendez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0