16/12

Fredag och jag är ledig idag. Hade massa planerat som jag skulle göra idag men istället ligger jag här i sängen med migrän. Så jävla tråkigt. Hoppas de släpper snart!
Har ialf haft en trevlig vecka på jobbet, Anna fyllde år så då käkade vi alla pizza sen hade vi luciatåg på jobbet! Gabbi ( Mandas syrra) har även sovit hos oss i 2 dagar. Så veckan har gått snabbt tack och lov. Nu vill jag bara ha julafton. Shit, tänk att de bara är 8 dagar. Fy vad jag längtar!

Imorgon kommer herr Alvarsson hit, ska bli så kul att få se hans lilla face igen. Sen åker jag och Mandas till mormor och fira lite minijul med släkten =)

Nu ska jag gå och dränka mitt huvud i kudden igen och be en jävla bön till någon där uppe om att min jävla migrän ska försvinna...

Såhär ser jag ut nu förtiden.. var ju piss längesen jag visade kort på mig själv, känns de som ialf, haha.
Ser ut som f14 på bilderna men men.. påtal om f14 Mandas kompisar har precis erkännt att de tyckte jag såg så liten ut första gången de träffade mig så de trodde jag va 14 år, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0