sömnpratarN

Hade ett väldigt givande samtal med Mandas inatt..
Jag låg i sängen och försökte sova medans jag hörde Mandas snarka sönder hela huset

Jag: (knuffar på Mandas) kan du sluta snarka
Mandas: eh va? jag snackar inte skit

Jag börjar fnissa

sen fortsätter han
- Håll käften jävla kärring
Jag: vaa? va säger du?
- håll käften jävla gris jävel
Jag: pratar du i sömnen eller?
- ( han mummlar) tyst.. hållkäften..

Tur för honom att han pratade i sömnen säger jag bara, haha. va ju trots allt lite småkul endå.
Hoppas bara han inte drömde om mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

fniss. Kul med givande samtal. Ses på fredag. /Mamma

2011-12-20 @ 07:56:18
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: linnea

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha haha

2012-01-05 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0