Bästa vinnaren idol!

Helt rätt att Amanda vann igår. Hejjat på henne sen första början. Så jäkla bra och alla hennes framträdanden har varit grymma. Tycker att hon är den bästa som varit med i idol sen de började, typ Agnes, Darin, Markus, Alice och alla dom kan ju slänga sig i väggen!

Ikväll ska vi ut och käka på en libanesisk resturang tillsammans med Josef och Pillan. Trevligt och gott =)
Denna helgen har vi verkligen inget planerat. Så skönt! ska försöka bli klar nu med alla julklappar och snart åker vi till Egypten också, åhå. Längtar ihjäl mig !!!. Solade solarium för första gången i mitt liv idag, haha. Lite småläskigt men man vill ju inte se ut som ett spöke när man är där nere!

                  

Nu ska jag äta peppakakor!

Trevlig Lördag på er =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jay var ju bättre fast jag gillade oxå henne.

Jag har bakat godis hela dagen o är utsliten som en sill o nu ska vi åka o äta julbord fast jag är mest tjurig tror jag.

Kram på er. /Mor

2011-12-10 @ 17:32:13
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: jennie

Ja Jay va ju också bra, men han passade ju inte i alla sångstilar :)

Gott med godis, spara lite tills jag kommer hem, ditt julgodis är godast !:)

Kram

2011-12-11 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0