23.22

Dax för lite uppdatering kanske? Har haft lite för mig så har inte haft någon tid för bloggen nu.
I helgen blev de ialf som sagt Växjö för att rensa ut de sista i lägenheten blev även en liten runda på stan. Nu är jag inte längre någon Växjöbo. Känns faktiskt riktigt bra. Trivs jätte bra här i Jönköping. 
Sen i helgen blev de även lite matlagning och Harry potter tittande med Josef och Pillan. Igår va vi hos Mandas föräldrar i Eksjö och käkade god mat :)

Idag for jag, Manads och Pillan iväg till A6 för att titta in modelljakten med Kenza och Andreas. Om jag få säga de själv så var de ingen höjdare att stå och titta. Man störde sig ganska mkt, mer än så säger jag inte, haha. Men jag va mest där för att cheka in Kenza och Andreas. Längtar ialf grymt mkt tills de börjar visa de på tv. Även fast jag va där och tittade idag så har jag ännu inte redigt fattat hur uttagningarna går till.

Här kommer lite bilder från helgen och idag! :)

Killen med världens största smile!


Lite bilder från modelljakten idag... eller rättare sagt bilder på kenza och Andreas, haha.


Nu blir de snart sängen men måste först kolla klart på VMA. Love it.
Godnatt med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0