Mys Torsdag



oj vad jag saknar solen. Kan inte fatta att sommaren redan är slut. Så jävla tråkigt. Jag måste åka utomlans och de är snart. Tänker inte vänta 10 månader på att få sola igen. Nevah.

Nyss va mormor och morfar här och hälsade på och nu ha Mandas åkt till jobbet. Puh. Han slutar inte förens kl 10 ikväll och jag har INGET att göra idag. Fan vilken seg dag detta kommer bli.
I helgen blir de ialf att dra till Växjö och rensa ut de sista i lägenheten, på söndag flyttar de nämnligen in en annan där. Så skönt. Ett stress moment mindre och kanske så ha jag fått lite jobb på Manads jobb. Snart börjar kanske allt falla på plats, känns riktigt bra alltså.

Nu ska jag sätta på en film, äta lite kladdkaka och mysa med kattbäbisarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0