Freeeedag!

Vart tog den fina solen vägen? typiskt nu när de blev helg och allt. Detta måste ju ha varit den sämsta sommaren hittills. Högst haft 1 veckas soldagar. Hade jag haft pengar hade jag dragit utomlans nu.

Well, Ikväll bär de av till Smålandstenar för att grilla lite med mormor, morfar och Tina. Trääävligt!
Annars blir nog helgen rätt lugn. Skönt! ha gjort något nu varje helg, så ska bli skönt att bara ta de lungt för en gång skull.
Nu ska jag lägga mig och ta en powenap, helt slut efter att har jobbat natt.

Hoppas ni andra få en bra helg!
Puss

          Svårt att fatta att de va strålande sol igår när man tittar ut genom fönsret nu.
          Här har vi den årliga sommarbilden, haha.

     

Kommentarer
Postat av: anna

Snygging, riktigt härligt bild :)

2011-08-05 @ 15:47:47
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken fin bild. Riktigt somrig :)

2011-08-09 @ 12:29:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0