Glad Påsk i efterskott

Fan va gött väder det är. Därför uppdateringen har blivit så dålig. Men vem pallar sitta vid datorn nu egentligen?
Har legat ute hela dagen och solat. Var så lungt på jobbet idag så jag låg på balkongen och stekte lite. Inte en vindpust och precis vid lä. 35c visade termometern. Nöjd va jag.

Just de, Helgen!
I fre körde mamma mig till Växjö. Satt vid bryggan och fikade. Sen när hon åkte hem fick jag så fruktansvärt tråkigt att jag höll på att dö, så Mandas kom och hämtade mig och vi åkte hem till honom i Jkpg. GÖTT.
På Lördagen sen körde han tillbaka mig till Växjö och jag drog till Campus och firade lite påsk. Blev grillning, Kub och utgång inne i stan. Vi drog till Cafe Delux. Ja, alltså no comments men kul var de.. ialf att titta på Emmöö som såg helt förtvivlad ut, haha.
Igår var de stek hetta så då la vi oss och solade hela dagen typ.
Fan va glad man blir av detta vädret alltså. Jag blir helt knäpp snart. Har saknat solen sen första snöflingan kom i typ November.



( fler bilder ligger uppe på fejjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0