Mormors viktiga sms

Jag älskar att få sms av mormor.
Jag och mamma dör av skratt varje gång när vi läser dom.
Man ba aha?? efter varje sms man får från henne. haha.
Här är två mycket "viktiga" sms vi fått den senaste månaden, haha.

"Kolla månen ikväll, Den är 14 procent större. Starkare.
Detta händer var 19 år 23000 mil från jorden"

Ett annat sms som trillat in under den senaste månaden är

" Jordbävningen i Japan är hemsk, den dra med mycket förstör-else i många länder med tsunamin. Jordklotet mår inte väl. den spyr gallar över oss, man få vara glad att man bor här i norden"

haha, Jag är nog mest glad över att jag har en mormor som gör att jag kommer leva i 1000 år till.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jag fick med det där med månen. Tror hon skicka den till alla! Haha!

2011-04-04 @ 22:06:43
Postat av: jennie

hahahahah, så jävla kul. Man väntar ju med spänning på vad som kommer här näst ^^

2011-04-04 @ 23:17:02
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0