Glad/depp

Åh jag är så glad. Alla som känner mig vet ju att jag älskar Big Brother. Bästa programmet någonsin typ.
Ialf, Mandas bror hade nu VIP biljetter till Big Brothers söndagsfinaler och jag har fått en =)
Alltså åhhh så jävla kul.
Den 22/5 kommer vi sitta med i publiken på söndagsfinalen. Typ tack x tusen

Mindre tråkigt är att jag inte är med på partybåten denna gången.
Jag och Mupp tyckte de va för dyrt när vi skulle beställa. Fyfan va tattigt egentligen. Man lever ju bara en gång och vi tycker att 1000 spänn va för dyrt?.. fatta inte hur vi tänkte, lätt värt pengarna ju.
Nästa gång SKA jag med. Hörde dessutom att scooter skulle uppträda där.
Ja, jag lipar typ över att jag missar detta.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fy vad kul med big brother!! Skrik lite åt mig också ;) haha. Var länge sen vi sågs nu som du sa, men blir väl på allkår! :) Puss så länge

2011-04-29 @ 14:30:26
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0