Piano Jennie

- Hej, Jag ringer angående ett test på internet som du har gjort där man kan vinna en iphone 4
Jag : ööööh va? jaha okej.. det kanske jag har gjort...
- Det gäller ju då att lära sig spela ett instrument som du kanske kom ihåg? för att sedan kunna vinna iphone 4
Jag: INSTRUMENT??
- Ja precis... du kan välja mellan gitarr eller piano
Jag: Va? haha jag vill inte lära mig något utav de
- Men du får välja något
Jag: humm.. piano då, haha
- Jätte bra! då skickar vi dig ett startpaket med sångnoter och även pianokurser som du kan gå på om du vill och även 2 skivor med piano musik
Jag: HAHAHAHAHAHAH
- vad det något du tänkte på?
Jag: alltså jag kan inte minnas att jag gjort ett test där man kan vinna en iphone. Gjort ett test bara där man kunde testa sitt IQ
- ja men precis... det är det testet. Men du hade gått vidare i testet och då hamnat på en frågespalt. Minns du?
Jag: ooooooooooh nej. Ja nu kommer jag ihåg.
- Okej. Men vi skickar med detta startpaketet till dig så får du ha det så bra och lycka till
Jag: öööh okej.. tack eller nåt...

SUUUUUUUUUUUUUUUUCK!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Är detta inte typiskt mig?!
Så himla störande att det skulle handla om ett IQ test ocskå, haha.

Kommentarer
Postat av: emmy

jag skrattar så jag gråter!!!

2010-09-09 @ 11:29:25
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahahhhaha fan va kul ! =)

2010-09-09 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0