knappt levande

Har haft en riktigt kul helg i Växjö!
Dock hade jag världens otur när jag kom till Växjö och skulle ta bussen till Campus. Jag tog FEL buss! hamnade i helvetet. Visste inte vart jag var. Fick ringa taxi och slösa massa fucking onödiga pengar på taxi. Som om jag är den rikaste personen? taxigubben var dock snäll och såg nog att jag var en fattig jävel. Så jag fick de billigare. Tur i oturen..
I fredags iallafall hade jag, Emmy och Sanna chillkväll. Vi lagade mat och kollade lite på film sen satt vi och snackade hela kvällen/natten. Jätte mysig och trevlig kväll.
På lördagen fyllde Cilla år, så då gjorde vi vofflor på morgonen som hon skulle få på sängen. Typiskt bara att hon redan hade gått upp, haha.
Senare under kvällen hade Cilla födelsedagsfest. Riktigt rolig och sen drog vi till Sivans som va minst lika roligt!
Mår dock inte alls bra idag och imorgon dra jag till Göteborg med Mupp och stannar tills på Tisdag. Vi ska söka jobb. Hoppas de går bättre nu än vad det gjorde i Norge, haha.

Mys med tjejerna i Fredags!

Firar Cilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0