Så vare Tisdag igen!

Idag följde jag med måmå, måfa och Tina till Jkpg för shopping. Hittade som vanligt inte de jag skulle ha... men kom hem med lite saker endå.
När vi va på Ikea och skulle äta så var köerna till kassan helt konstiga
Kassörskan säger då " ni kan inte stå i den kön den är stängd.. ni får ställa er i denna istället"
Mormor säger då med en liten hög ton " ja alltså jag fattar noting här"

Det hon skulle säga va " jag fattar nothing här" mormor är nästan lika bra på engelska som mig, haha...
( ska nog ta och skapa en kategori som heter " mormors citat"...)

Annars? jooooo, jag, mupp, Danne + kompis ska åka partybåt den 2- 4 Dec! sjuuuuuuuukt jävla taggad. Kommer bli awesome!
Annars? jo, jag har slängt mitt löshår! skabbigt var de men nu känner jag mig skabbig för att jag inte har det.. (dessa problem)
Annars? jo, ska jobba imorgon, äntligen! så tänkte krypa till kojs nu för är dödstrött.
Godnatt!

Moster Tina and moi!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi hahaha!! :)

2010-09-29 @ 13:04:52
Postat av: jennie

de bästa bilderna med dig i bakgrunden kommer snart upp på fejjan haha ^^

2010-09-29 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0