Blogg torka

    

     ( har ni lika tråkigt som mig kan ni ju läsa min föööör roliga lista)

Frågor och svar:
Kompis du träffade senast? 
Mupp
Personen du pratade i telefon med senast? mupp
Du fick sms av? haha tror fan det va mupp där också
Du kramade? ett litet dagisbarn idag
Det första du gjorde i morse? stängde av mobilen...
Vad åt du sist? sitter just nu och knapra i mig massa mjölkchoklad... ( hej finnar)
Vad irriterar du dig på? något jag på sista tiden märkt att jag irritera mig till max på är nonchalanta och jobbiga människor... sen finns de ju mycket annat jag irritera mig på. bla irriterar jag mig på Julius jävla tv-spel som har de jobbigaste ljudet någonsin som går dag ut och dag in här hemma. Får typ tinitus. Ska nog slå sönder de när han ligger och sover!
Tror du på distans förhållanden? Nja, har ju själv haft och det funkar väl alltid i början men tror inte det håller i längden. Fast om man verkligen vill att de ska funka så gör de kanske de också?
Vad reste du sist? inte för jävla långt... åkte till stan. Fast om de menas resa utomlans så var jag i Kroatien för typ 1 år sen.
Vad gjorde du igår kväll? mitt minne är inte långt alltså
Vill du ha pojk/flickvän eller vara singel? ha pojkvän
Ler du ofta? ja folk säger ju de.
I vems säng sov du igår natt? min
Saknar du någon ? ja det gör jag väl... finns väl alltid någon man kan sakna lixom?
Vad är du rädd för? jävligt rädd för mörker, spöken, mördare, döden och nåt som jag är livrädd för är om jag någonsin skulle bli kidnappad, haha...
Har du någon fobi? jag har telefon fobi har jag kommit på. Gillar inte alls att prata i tel speciellt inte om jag inte kan se vem det är som ringer ( fast då svarar jag inte ens)

Sorg:
Har du gråtit tills tårarna tagit slut?
ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja de har väl hänt...
Gråter du när du skadar dig? nä, händer väl inte allt för ofta. Berors på hur jag skadar mig.

Lycka:
Är du en glad person?
Ja det tycker jag
Vad gör dig glad? mycket gör mig glad. Mina knäppa vänner framförallt sen typ familjen, musik, party, dans, och lite sånt därnt.
Kan musik göra dig glad? Om det kan.. musik är bra på vilket humör man än är på.

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt " jag älskar dig?
jupp
Vad ska en kille/ tjej göra för att fånga din uppmärksamhet? hum typ vara sig själv? gillar charmiga och roliga killar.
Har du någon gång sagt till någon " jag älskar dig"? ja
Hur många förhållanden har du haft? typ 1
Har du flick/pojkvän? nope
Har du varit otrogen någon gång? nej
Vad är den viktigaste egenskapen hos en kille/tjej? att han är omtänksam och rolig och ha humor.. blev visst flera egenskaper där.
Hur ser dröm dejten ut? vet inte. Men något enkelt bara.. skulle typ inte vilja gå till en överlyxig resturang eller något sådant.. då sitter jag hellre i ett vedskul och räkna myror...
Hur många gånger har du varit riktigt kär? riktigt kär har jag nog varit 2 gånger.

Hat:
Vem hatar du verkligen?
fan baraför jag får skriva någon jag hatar så kommer jag inte på någon?!! 
Har du någonsin gjort en hatlista? ja, de är det första jag gör på morgonen när jag vaknar
Är du en mobbare? nej.. så elak är jag faktiskt inte.

Relationer: 
Till vem sa du " jag älskar dig" senast? katten Siv
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? haha, dum fråga! ne, jag HATAR mina närmatse vänner det är därför jag umgås med dom.
Vem älskar du mest, mamma eller pappa? mami
Har du en bra relation till din mamma och pappa? har en bra relation till mami...
Hur länge har du känt din bästa vän? Johan har jag känt sen jag var typ sju. 14 år snart. Dags att fira?
Vilka relationer har du till dina klasskompisar? går inte i skolan.. men när jag fick i skolan va relationen bra till mina klasskompisar förutom Fidde som mobbade mig och Emmy, hahah. Tider tider som jag tillochmed saknar!
Läppar eller ögon? båda
Kramar eller kyssar? båda
Snygg mage eller snygga armar? men vafan... BÅDA

Har du någonsin:
Kysst en främling?
jag nä? aldrig att jag skulle göra något sådant! eller?
Brutit ett ben? nix. Peppar peppar
röntgast? ja.
Krossat någons hjärta? nä, de tror jag inte
Nobbat någon som har haft känslor för dig? jahadå
Varit i slagsmål? Har bara varit slagsmål med brossan.
skrattat så mycket att du kissat på dig? Kanske inte bokstavligttalat kissat på mig men ja nästan så har det hänt.
Gjort någon olagligt? såklart! kul att utmana ödet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0