Sommaren vart tog du vägen?

Har nyss kommit hem från jobbet och sitter nu här och fryser ihjäl. Är det något jag hatar så är det snö. Man måste ju typ gå upp 1 timme tidigare baraför att hinna skrapa de jävla bilrutorna. Tyckte att jag va så smart igår så jag la en stor handduk på framrutan på bilen så jag då skulle slippa gå ut och skrapa rutorna.
Går ut helt nöjd till bilen idag kl 06.00 och ser att handduken flugit iväg!!!!! så likförbannat fick jag stå och skrapa rutorna ( ja, dagens i-landsproblem). Irriterad till max va jag.. min bil vill aldrig samarbeta heller så jag gav den en spark denna gången också och fick så ont i ena min tå att jag nu inte kan gå på den. Hoppas nästan att jag har brutit den så mamma kan se hur hemsk min bil är. Tvi.

Skulle kunna göra vad som helst för att få vara i ett varmt land nu och steka fläsket av mig!!!

    
      
     
    


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är ännu en dagens bloggtävling igång och kanske är det din tur att kamma hem segern!!

klicka dig in på min blogg och ta chansen!!



Lycka till <33



2010-10-22 @ 11:21:34
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Laila

du läskas med fina sommarbilder :P

2010-10-22 @ 12:48:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: mupp

då är vi ju två som hatar snö.. hatar den så mkt så den borde smälta av mitt hat :O uuusch..

2010-10-22 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0