19 Oktober



Vill egentligen inte skriva detta.... men nu är jag fan sjuk IGEN!. Det är ju inte klokt, har nog det sämsta immunförsvaret som finns. Eftersom jag sjukanmälde mig några dagar förra veckan så måste jag jobba imorgon. Vore ju pinsamt att ringa och säga att jag är sjuk igen, då skulle de ju aldrig mer vilja ringa in mig mer. Så imorgon måste jag alltså gå till jobbet. Puh. Bara att bita ihop.
Ska iallafall krypa till sängs och kolla på mitt nya favorit program " Sveriges skönaste familjer" gud va roligt det är. Älskar familjen Arvidsson- Kvarnsmyr, de är mina nya idoler, haha.

Well well... nu säger jag Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mathyy

sv: jaa det är det :D

2010-10-20 @ 17:58:10
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0