söööööndag

Å helgen är slut ännu en gång. Så tråkgt att helgerna går så snabbt.

I fredags blev det bowling med en bunta folk. Trevligt! och jag tror dessutom jag vann?! eller?, haha. Sen stack vi och åt på Olympia. Sedan blev det lite häng hemma hos David.
På Lördagen drog jag till Emmöö och på kvällen drog Sanna med oss på fest till hennes kompis som fyllde år. Alla blev snurriga i skallen, kulkul. Sen blev det såklart Sivans och väl där inne blev kvällen weird.

Kvällens tabbe!
Innan vi ska gå in på Sivans så ska jag gömma min spritflaska ( som typ va helt full). Finns typ 1000 bra ställen där jag kan gömma den på men istället får jag den brillianta iden och lägger den precis bredvid kön mitt på en stor grön gräsplätt?? ( där lär väl ingen se den?)
Om spritflaskan låg kvar sen eller inte får ni gissa själva!

Fredags:


Lördag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0