slö Söndag

Helgen har vatt lugn, jävligt skönt dock.
I fredags hängde jag med Annöö och Idahoe och kollade på idol. Kvällen slutade med att vi alla satt med varsin kniv i handen. Idas vind spökade, vi var typ 98% säkra på att någon hade smygit sig upp på vinden för att typ lägga sig och sova där?! as läskigt... vi alla höll på att skita ner oss av rädsla typ.
Sen igår hängde jag en stund med Mupp på kvällen. Satt på donkan och snackade skit.
Nu sitter jag här och är uttråkad till max.
Imorgon ska jag börja jobba som vikarie på förskolor i Bredaryd och Lanna. Nervöst! hatar att vara ny på ett ställe. Man känner ju sig bara ivägen de första dagarna. Blir ju typ som att de tar hand om mig också, haha.
Nä.. nu ska jag äta!
Puss!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

är det mor min som har anställt dig? :)

2010-10-05 @ 16:49:44
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: Jennie

de stämmer så bra :D och ack så bra för plånboken började bli väldigt väldgt tom! haha :)

2010-10-05 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0