Sjuk en Lördag, suck!

Vaknade idag och mådde som en röv. Var nära på att spy flera gånger men tryckte i mig lite alvedon ( som jag förövrigt inte kan svälja så klöktes typ upp hälften igen), sen åkte jag med Mupp till Jkpg och shoppade. Blev en runda förbi Annöö också där även Lina va sen hängde vi hela dagen på A6. Trevlig dag! dock mindre trevligt är att jag nu sitter här med massa feber, huvudvärk och tror dessutom jag fått öroninflamation. Men gud vad kul va? såhär perfekt till en Lördagkväll?! men det är väl sånt man få ta när man jobbar på dagis antar jag.
Jag som ville festa!

Kom bla hem med en höstkappa, lite ringar och koftor ( hittade även de prickiga strumpbyxorna som jag velat ha as länge, sist kom jag ju hem med ett par prickiga sockar istället, haha)
                              

Hoppas ni andra har en trevlig Lördagskväll iallafall! min suger.
Puss.


Kommentarer
Postat av: jennifer

snygga smycken! :)

men åh tack, du är också jättefin!

2010-10-10 @ 13:42:23
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Är Love ringen från H&m? :)

2010-10-10 @ 14:25:31
Postat av: Jennie

Amanda: jag hittade love ringen på lindex :)

2010-10-10 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0