1:a advent

Godmorgon!
Sitter här och packar ner lite grejjer i kartonger för på Onsdag flyttar jag ju som sagt till Växjö. Kan inte förstå de. Jag har feting ångest inför detta. Tusen grejjer som ska fixas känns det som och på Torsdag åker jag Partybåten till Riga och blir borta till Lördag. Så inte förens nästa Söndag flyttar jag väl in på riktigt då.
Gud va jag känner mig stressad inför allting.

Men nu ska jag fortsätta packa ner lite grejjer samtidigt som jag kollar på Idol. Herregud säger jag bara, Jay är så jävla bra! han bara MÅSTE vinna och Olle är ju sjukt bra han också. Synd bara att Linnea åkte för hon va ju helt underbar.. tyckte att det var Minnahs tur att åka.   

                  
Packningsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0