När man är trött och fryser så kan man inte tänka.....

Höll på att frys ihjäl inatt! vaknade flera gånger och darrade läpp som aldrig förr. Fick gå upp på natten och slänga på mig ett par mjukisbyxor och en tjocktröja... sov vidare i kanske 10 min innan jag var tvungen att gå upp igen och ta på mig ytterligare 1 tröja + hämta ett till täcke. Förstod ingenting.... frös fortfarande!
Trodde typ jag hade fått feber eller att jag var akut dödssjuk eller något sånt.

Vaknade på morgonen och de var kallare än någonsin i mitt rum och mitt blod hade typ frusit till is..
När jag rullar upp persiennen så kommer de världens vindpust med världens snöstorm mot mig.....

MITT FÖNSTER HAR STÅTT ÖPPET HELA NATTEN!!!!!

Jag bli så trött...
Hur lost får man vara?...
typiskt mig ( jag erkänner). 

Nu ska jag ta mig ett varmt bad så jag tinar upp någon jävla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0