fint tycker jag

        
                     
Dagens outfit:
Prickiga sockar - tror det är någon som glömt dom här? inte mina sockar ialf..( liknande sockar finns nog att köpa lite överallt! Ica? eller så kan den personen som känner igen sockarna säga vart ifrån dom kommer!?)
Rutiga pyjamas byxor- fick dom i julklapp för typ .. humm 4 år sen? ( mormor köpte säkert dom i Ullared)
Randig tröja - tror jag köpte den på H&m för 3 år sedan..
Så om ni vill ha en liknande outfit som mig så vet ni vart ni hittar grejjerna.

HÄ!
Jag har inte snopp..bilden bara luras lite.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahah söt är du!

Outfiten va ju redigt läcker ;D

2010-12-01 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0