fotfetischer måste vara de äckligaste.

Jag hajjar inte! Men jag börjar bli lite smått äcklad. Jag har fått 2 privatmedelanden på bilddagboken som lyder såhär:
1Livarne                        sön 21 mar , 14:41
tja fan va du va söt!
så här är de, ja har fotfetisch vilket innebär att ja älskar o gulla me fina fötter!
så nu undrar jag om du har fina fötter som gillar o bli gullade med!
men främst av allt undrar jag va tycker du om dina fötter? :)

Medelande nr2:
Finnen1 idag, 13:32
du kan vinna snygga stövlar om du svara på alla frågor :D
allt e bara på skoj o för skoj skull har lite tråkigt :D
babe
vad har du för storlek på skorna ?
o e du kittlig under föttern ??
<333

Lixom jag spyr nästan, för de äckligaste jag vet typ är fan FÖTTER! och om detta är någon slags raggningsreplik så har dom ju misslyckats toltalt hos mig ialf. Fötter ska nog vara de sista man prata med mig om.
och till Finnen1 jag är inte ett dugg intresserad av att vinna ett par snygga stövlar, ledsen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAH detta va ju roligt!!

Vilka idioter de finns alltså^^

2010-03-23 @ 18:10:49
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha menar de! usch alla fotfetischer får mer än gärna hålla sig så långt ifrån mig som de bara går !

2010-03-23 @ 19:01:33
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0