Flopp

Igår åkte jag, Annöö, Daniel och Johan till Jkpg och käkade lite pizza sen drog vi på bion " Alice i underlandet". Jag och Daniel tyckte filmen va så jävla dålig.Kunde typ inte sluta skratta för allt va så jävla overkligt. sen i slutet gjorde de ju värsta floppen när han började dansa haha då blev ju filmen ännu mer oseriös. Nä usch den sög.
Men Johan tyckte filmen va ASBRA! och Annöö somnade.... så ja hon tyckte nog inte heller den va bra.

På tal om annat så va jag och Johan ute och gick för någon dag sen och då fick jag sån jävla skoskav som bara ha blivit värre och värre, och nu får jag knappt i min fot i ett par skor utan att börja storböla. Smärtan går lixom enda ut till tårna och lite upp i benet så mamma tror kankse de kan vara inflamation i hälen. Något fruktansvärt ont gör de ialf... halta fram som en gammal get. Så ja de blir ju himla kul att sitta inne när de är värsta solsken ute. Lucky me!!

Johan & Daniel haha

Kommentarer
Postat av: diefrog

haha asså..du kan ju inte tro att alice i underlandet skulle va verklig?har du läst boken?sett alla 50tals filmer som gjorts av den boken?:)

den ska va flippad...ja skulle vilja se den ännu mer flippad än den va faktiskt..peace out

2010-03-19 @ 17:48:54
Postat av: jennie

hahaha klart jag fattade att den skulle vara overklig.. jag va skeptisk redan innan vi skulle se den efetrsom jag hatar såna overkliga filmer.. men den va FÖR overklig haha ;D palla att allt skulle PRATA! typ blommorna haha usch.

neh fan jag hatar att läsa så boken ha jag inte läst! peace out. ;D

2010-03-20 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0