spinn på

Back home från Eksjö!
Trevlig helg. Igår vankades de fest. Planen va att vi skulle åka till Hjältevad till en sjö där vi skulle festa och tälta. Drog dit, satt med lite folk där och chillade sen kom myggen/knotten och åt upp oss och då blev man inte särskilt pepp på att tillbringa hela natten där! så vi drog tillbaka till Eksjö senare igen och shakade loss på Hotellt! alla studenter var där så de var sjukt mycket folk. Men bra mycket bättre än Hjältevad.
Fick ju träffa Hultan-Danne igen, äntligen. haha. Sjuk är han!

Lördagen var kokhet så då drog vi och solade vid Långanäs!
Här ser ni en nervös Emmööö, haha
            
Danne blev så glad när han såg oss att han va tvungen att strippa lite
          
          
                          
hahah personerna framför Danne märkte ingenting                                                                                                                                                                                                       
BTW
Mupp är bäst på att flika in med roliga kommentarer. I fredags träffade vi en liten 93:a som vi snackade med. På nått konstigt sätt bärjade vi prata om skägg
93:an: Ne, jag har inte fått något skägg än
Mupp säger då med en allvarlig röst : ne, du har väl inte fått hår någonstans än säg" HAHA.
såklart blir ju allt mycket tråkigare när man skriver de. Men jag dog ett tag av skratt!

Sen igår lyckades hon säga nått ännu bättre! Killen där uppe på bild i röd/svart randig t-shirt säger till mig och mupp " be Danne knäppa skjortan annars kommer ni skämmas imorgon"
Mupp: varför skulle vi skämmas för att han går med skjortan öppen??
killen: jo, men jag vet att ni kommer de. Ni kommer tänka tillbaka på de och skämmas.
Mupp: jag kommer nog mer tänka tillbaka och skämmas över dina fula skor!
HAHAHA!
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0